last for today...

Nää nu ska jag låta datan sova... Är seg som tusan i nöten nu och kroppen börjar göra redigt ont nu... Bäst att lägga sig då... Sitter och pratar med hjärtat, har pluggat hela kvällen och smällt ex antal samhällkunskap sidor... Å gud va onödigt det kändes... Men men nått är det nog bra för... tror jag ;)...

Stallet idag då... Lillens man blev klar... Han var less redan från början idag så var lite jobbigt och jag flög som en vante ibland men fick iaf helt ok... Får låta det gå några dagar så det lägger sig... bilder kommer imån...

Sessan fick sitt mys och pyssel oxå... valde att hon fick gå ut imån oxå innan vi åker... Hon lär ju bli deprimerad om hon får stå inne annars...

På lördag kommer det en tjej som ska kolla på Sessan oxå... medryttartjafset igen... Gillade hon som var här i söndags men känner att jag behöver ha nått i jämnföra med denna gången... Sist gick det ju inte bra när jag väl tog mig mod att ta hjälp av en medryttare och hon mer såg det som välgörenhet att komma å rida när hon kände för det... Men näää välgörenhet sysslar jag INTE med... iaf inte med mina hästar... Så därför kickade jag henne...

Men jag ska nog lösa detta så bra så :)
Verkar vara bra tjejer som hört av sig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0