MFF

Ingen himmel e så blå som min 
När jag ser vår Malmö-lagmaskin 
Krossa alla och envar, som i gamla stora dar 
Ingen himmel e så blå som min 

...Inga moln kan bilda sorggardin 
För min himmel är alltid blå å fin 
Och när Todde blickar ner 
Är det glädje som han ser 
Ingen himmel e så blå som min 

För när skyarna är mulet grå 
Är min värld så underbar ändå 
Och min sol den lyser klart 
Värmer hjärtat underbart 
På min himmel den blåaste av blå

Ingen himmel e så blå som min 
När jag ser den vackra symmetrin 
I det vita och det blå 
Som vatt där i hundra år 
Ingen himmel e så blå som min

Ingen himmel e så blå som min 
När jag ser vår Malmö-lagmaskin 
Krossar alla och envar som i gamla stora dar 
Ingen himmel e så blå som min 

Ingen himmel e så blå som min...



Kommentarer
Postat av: Simon

Såååå vackert

2010-10-31 @ 06:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0