Ny blogg

Har som ni ser flyttat bloggen till blogg.se istället... lessnade på nogg.se så kör här ett tag och ser om det passar mig... efter 1½ år hos nogg.se var det dags för nått nytt...

Bloggen kommer ha samma inriktning med ridsport osv men kommer även nog dra ut rammarna lite så mera om mig och vardan kommer med oxå.

För nya läsare kommer en presentation om mig och my horses när design och bloggen är klar.

Tyvärr så har jag fått byta namn på bloggen, Då mitt gamla (janssonsfrestelse) var upptaget här... Men kanske lika bra det, MysanJansson är ju det som dom flesta känner mig för så kör på här :)

Hoppas ni fortsätter att följa mig även här :)


Kommentarer
Postat av: sanna

ja kmr följa dej :)

2010-10-09 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0