Rubrik... uhmmmm???

Innan jag nattar mig och hjärtat så kör vi planeringen för imån... och lite update om dagen ;)

Stallet idag blev det endast pyssel, städade lite bland grejorna och tvättade Beautys box, orkade inte Lillens så tog bara det värsta... Nu ska det bara dammas av det värsta i Beautys box så är den klar...

Beauty fick stå hela tiden idag när jag var där men BoT täcke och skydden runt om. Ska göra så nu när jag är där. Kanske hjälper lite emot hältan...


Imån kommer hon som ska kolla och snacka om medryttare"jobbet" vid 14 sen vid 17 ska jag befinna mig i Varberg och träna ett ekipage :) ska bli intressant och framför allt roligt att komma igång igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0