Sessan...

Sessan får jag ju inte rida förrens imån men pysslade om henne som vanligt, borstade och strechade benen. Man ska ju helst inte strecha när musklerna är kalla men när hon vilar så gör jag det direkt när hon kommer in från hagen annars så hoppar jag över det den dan...

Masserade även in linimentet på frambenen som vanligt, satans så starkt det är, fick andas genom tröjan för att inte hosta undertiden jag masserade...

Imån får jag rida damen och beroende på väder och vind blir det ute eller inne, MEN tror att det blir inne... Säkrast så...

Tänkte även visa er i bilder hur jag strechar henne, Gör nämligen lite speciellt med bakbenen så man kommer åt musklerna ordentligt... Men det kommer så fort jag får möjligthet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0