SJUK:O

Sry för dåliga uppdatering men jag har åkt på nått som gör att jag ligger heldäckad i sängen hela dan... Noll kraft och har bara JÄTTE JÄTTE ont i kroppen...
Har legat och pluggat lite under eftermiddan men koncentrationen är inte på topp när jag har så här ont... Men blir helt enkelt till att knappra lite tabletter sen...

Var ute en stund hos hästarna, fixade allt som skulle fixas och borstade igenom dom båda... Får ge dom lite xtra pyssel nu när Sessan vilar och Lillen ska inte få förrens till helgen hade jag tänkte...

Beauty fick självklart på sig BoT undertiden jag var där... Tror hon uppskattar det faktiskt... + att det hjälper henne :)

Jag har inte fått tag på herr veterinär heller... suck... får ringa imån bitti och hoppas dom svarar... Vill ju få henne kollad...


Tror även att när hon blir frisk ska jag ta upp tömkörningen igen... gjorde ju det typ 3 dar i veckan innan vi flyttade och hon älskar det + att det är ett grymt satt att komma åt henne på. Så tömkörning blir det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0