Söndag kanske?

Tjosan på er... En trött och små seg Mysan här som sitter och kollar på Ridsport.
har fått i mig lite frukost och försöker nu kicka igång kroppen, går sådär hihi...

Tänkte att vid 13 åka ut till stallet så jag hinner mocka osv innan tjejen som ska kolla på Sessan kommer... Skönt att ha det gjort liksom. Så über tråkigt att mocka ju hahaha...

Sen direkt till Varberg för att hålla i en träning. Ska bli så himla kul att få komma igång igen med det :) I Lerum hade jag ju minst en lektion i veckan... Har inte blivit detsamma härnere... Kanske skulle börja komma igång med det .... Tåls att tänka på :)


Annars så är det itne så mkt som händer på hästfronten. ÄR riktigt ridsugen att få sätta sig i det fina höstvädret i paddocken och bara trimma en stund. Men det går ju inte tyvärr iom att Sessan är dålig... Suck... och Lillen går ju inte riktigt att rida så. Med honom är det mer att han ska vänja sig att ha en klump på ryggen som gasar, bromsar och styr ibland hahaha.

Men är väl upp som vanligt i sadeln igen... hoppas jag...


Dressyrträning för Pernilla Petterson för 2 år sen.


Hoppträning för Sandra Björneland för 2 år sen oxå tror jag... Kommer ihåg att det var SVIN kallt den träningen och händer och fötter hade sagt upp sig innan man ens kom upp i sadeln... Helt sjukt kallt.


Bild från samma träning... KOmmer ihåg att Beauty var klockren den träningen... Hon är fan underbar när hon är på det humöret... Skulle kunna göra vad som helst med henne då... PÅ marken hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0