sry sry sry

hello på er... sry återigen för dålig update... Men simon har ju varit här och då har fokuset legat på annat än bloggen... Men ska ta er igenom dagarna alldels strax och berätta om vad pollarna har fått göra...

Har iaf haft en mysig helg med Herr Helander och i lördags hade vi gäster... blev lite plockmat med goa ostar osv och så gjorde jag chokladmousse till efterätt... satans vad go den var om jag får säga det själv hihi...
NU blir det 1 ½ vecka ensam sen åker jag ner till hjärtat den 5 nov och stannar där några dar...
Då blir det både det ena å det andra faktiskt, Simon fyller år den 7:de och då är det även fotboll... MFF - Mjälby... GULDMATCHEN...
Sen lite andra planer...

Nu blir det sen till bilderna... Jag försöker ladda upp med det går inte riktigt som jag vill... Men jag jobbar på det...  Har en del från stallet idag som ska upp nämligen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0