suck...

Hejsan på er... hoppas ni mår bättre än vad jag gör... är förkyld, värk i kroppen och en satans huvudvärk... suck...

Det blir inget Varberg idag... Tjejen i fråga kan ju varken höra av sig eller svara på sms så nu är det upp till henne känner jag... Är ju hon som vill ha hjälpen...
Och vi hade bestämt att höras av idag fm... men men...

Blir istället att jag pysslar om mina godingar och blir nog en promenad ut med Sessan idag... Vi kan behöva lite egen tid vi två...
Funderade på att klippa henne idag men med huvudvärk är det inte så roligt... så hoppar det och tar det i veckan istället...


Men nu ska jag försöka plugga lite innan jag pyser till godingarna mina:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0