suck suck... suck...

Mår så satans dåligt... kroppen är hemsk och är så trött pga detta... Följde iaf med och handlade... Skulle ändå inte ha lyckats plugga... Vet inte hur många ggr jag var nära på att svimma men lyckas ju hålla mig på benen ändå...

Åkte direkt till stallet sen... Fixade det som skulle göras och tryckte på de ställena Stefan visade mig och sen satte jag mig i ridhuset och kollade på dressyrlektioner... kallt som fan men intressant och kul så då biter man ihop...
Är så extremt inaktiv just nu men kroppen bara skriker nej och jag blir som sagt trött och illamående... Men men imån ska jag iaf ta mig kraft och klippa Sessan... Lika bra att få det gjort...

Ska även till Sjukgymnasten imån igen... MKT MKT behövt känns det som... Ska bara orka dra mig upp imån bitti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0