today...

Hello på er... Nu har jag både ätit och duschat och kollar just nu på film :) även hunnit snacka med älsklingen :) ska ringa han sen igen :P Snart åker jag ner jippi :)

Har fort gjort det som var planerat idag även om jag sov till 14... Men pappa och jag mockade hagen - fy fan vilket jobb... Värsta jag gjort på länge och händerna hatar mig just nu... Men måste man så måste man... Tog lite mer än 1 timme och shit va möra vi var sen...

Tog sen in hästarna och fixade iordning Sessan... Blev lite lättare pass i ridhuset - är så där nöjd då hon låg alldels för mkt på och mest kopplade bort mig men hon har ändå stått sen i onsdags så får la tycka det gick OK ändå...

Hade redan gjort det mesta i stallet i morse så hade bara lillens box kvar att mocka - fy fasiken vad hemsk den var idag... jädra gris den där :P

å nu sitter jag här... tror att reklamen är slut nu så måste sticka men vi höres senare :)

Bild från imorse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0