söndag...

Var och hälsade på hästarna påvägen hem från stan idag... Var ju där och släppt ut dom i morse och sen tog snälla Agnes tog in dom för mig :) Dom går ju in vid 14 och jag gjorde iordning allt imorse så jag behövde inte åka upp igen... Men hade vägarna förbi nu i eftermiddans så därför sprang jag in en snabbis och pussade på dom :)

Var himla skönt att få gjort stallet på morgonen, boxarna mockade och alla påsar packade... Städade + tvättade golvet i sadelkammaren oxå.. GÖTT!!!...

Lillen var lite små trött imorse när han skulle gå ut och små släppade benen efter sig, latmask hihi... Medans Sessan var pigg och glad och skulle ut!!!... Bill och Bull eller vadå;)

Dom har faktiskt vilat båda igår och idag... Imån ska dom röra på sig och älsklingen ska fota:) me like <3


Ska ner och göra chokladmousse som blir dagens efterätt... SÅ GOTT!!!

Förresten MFF första match spelas idag, spelas mot Trelleborg och som det ser ut just nu så blir det vinst... 1-4 till MFF ;)

Två bilder från besök i stallet nu i em...

Sessan står som vanligt vid fönstret och får sin egen tid...
Medans Lillen leker med vattenkoppen som är en vanlig syn... Han älskar sin vattenkopp ;) - Visste ni att Sessan däremot inte kan dricka ut vattenkopp??? hon är rädd för ljudet + inte riktigt vet hur man gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0