Hej

hej på er... Ligger återigen i sängen... Sådär lagom underhållande men förkylningen har inte riktigt gett sig och idag sitter värken i kroppen rejält så allt gör ont, tom att ha täcke på sig är obehagligt... Suck...

Hästarna står ute inatt då dom hade lagt ny cement vid ingångarna i stallet... Som tur är ska väl det dåliga vädret komma in över oss imån och över helgen så hoppas dom inte får nått regn på sig. Men täckena sitter på ändå :)

Tänkte att nu när ändå bloggen börjar komma igång igen sakta med säkert så ska jag försöka få nån att designa om den + fixa en ny header... Det är typ prio 1...
Så aug får bli en liten "göra om" månad av bloggen innan den kommer igång i september när Lillens vila tar slut.

Då blir det scheman, tips och utbildning för hela slanten... Men det hela kommer börja med jobba från marken, tömkörning, longering och promenader... vi har ju en del att bygga upp igen iom det kraftiga viktfallet... Muskler som ska tillbaka och kondis... Så det blir jobb utan ryttare ett tag... Sen får vi se hur lång tid det tar innan jag känner att det är dags för att sitta upp igen, just nu har jag sånt sug så det är löjligt men jag MÅSTE hålla mig för hans bästa...

Men iaf så kommer det se ut denna månaden framöver, antagligen som en byggarbetsplats ibland hehe... Men det kommer ändå dyka upp inlägg iaf varje dag hoppas jag så håll utskick :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0