Hello på er.. Ligger sen typ tre i sängen ...

img_9666 (MMS)

Hello på er.. Ligger sen typ tre i sängen med undantag för att ätit då jag mår sådär lagom kasst... Har åkt på nån förkylning av nått slang och som vanligt när jag är förkyld och halsen svullnar så mår jag illa... Men hoppas det går över fort :) Var i stallet på fm idag, red sessan lite och tog hand om lillen... Har muggen under någon sådär kontroll men han har ont och tror det stramar en del när han går vilket gör honom stel... Men fick iaf bort en hel del även om vi fick bremsa honom men det viktigaste är att få bort skiten...  Släppte ut dom igen och  nu har dom snart gått ute 1 vecka i sträck... Känns faktiskt skönt då Beauty trivs så gott med dom andra och nu när hon vilar lite halvt så behöver hon ändå få röra lite på sig... Och lillen MÅSTE röra på sig för att inte helt svullna till och blir ännu stelare...  Men tror att dom kommer få komma in nån natt nu och vila och om det blir så kasst väder som det ska bli nu några dag så kommer dom få stå inne nån del av dygnet då dom måste få torka, framför allt lillens mugg...  Ps visst är han söt min lilla sängkompis :) våran 4 åriga tax Bellman som håller mig sällskap nu när Älskling åkt :)


Kommentarer
Postat av: Evah

SV: Jag kan träffa jättemycket nytt och spännande folk, utan att festa :) Jag har inget behov av att vara ute och festa, men däremot har jag inget emot att gå ut och dansa, som exempelvis till Lasse Stefanz, Arvingarna osv. Har varit på två sådana konserter denna sommaren, där jag träffat hur mycket roligt folk som helst :)



Skapa sig erfarenheter gör jag med, men på ett annat vis än vad de flesta andra i min ålder gör. Jag anser att det är mycket roligare att åka iväg och ta en glass, eller att gå på bio, än att dra ut på en fest med massa fulla människor :) Bara för att jag inte dricker, och hellre prioriterar att sitta hemma, innebär det inte att jag stänger in mig, inte alls träffar folk utan bara lever i en bubbla :P

2011-08-08 @ 23:16:46
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0