onsdag...

regn regn och åter lite regn... Idag blir det inte mkt gjort för min del ska jag säga er... har en kropp som är värre än värst och musklerna stelare än någonsin vilket gör att det går upp och blir huvudvärk pga späningarna...

Men det blir iaf stallet sen ofc, hästarna måste fixas ändå... Dom ska få komma in och äta lite kraft + pysslas om och ev blir det ju att dom får sova inne, beror helt på vädret och om dom är trött eller inte :)

sen blir det packa tills imån oxå, skönast att ha det gjort idag då jag alltid annars stressar mig igenom tiden tills tåget går... Panik typ hahaha men jag har aldrig missat ett tåg hittills och tänker inte börja med det heller ;)

aja slut babblat för mig i detta inlägget iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0