Snabb update innan jag låter mig få ett be...

Snabb update innan jag låter mig få ett besök av John blund... *gäsp* Hästarna står även idag ute, var så himla fint väder och skulle inte regna inatt enligt klart.se ( här litar vi helt på dom hehe) utan imorgon ska det regna... Får passa på och låta lillen få så många grästimmar som möjligt men med en stadig balans av vila... Så imån kommer dom ev stå inne så dom får ta igen 2 nätter ute... Pysslade om Beauty och smörjde in lillens mugg... Ett tjockt lager hästsalva är vad som gäller numera... Imån blir det däremot tvättning oxå... På med regntäckena och så även flughuvorna, ett måste om lillen ska gå ute 24/7 han hade redan börjat rinna efter nattens utevistelse... Blir mera update imån hoppas jag och en ska försöka få ihop några tidsinställda över dom dagarna jag är borta oxå... Men nu knackar John blund på dörren och jag vill sova... Så Natti på er så höres vi imån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0