stallet idag...

Hästarna var rätt glada i att få komma in och äta och sova... och ofc komma ifrån regnet.
Vilade idag då i mitt tillstånd ska man itne ens tänka på att sätta sig på en häst, kroppen bara skriker NEJ och allt gör ont... Fick iaf mockat sakta men säkert, lagt in hö och in med hästarna... Är faktiskt rätt kyligt på kvällarna och nätterna nu och fan va det kan blåsa då... Nästan så jag funderade på att lägga ett tunt täcke på henne, typ stil med KL täcket jag har...Men struntade i det, hon lär ju inte frysa... Bara matte som fryser nu hahaha...

Tanken är ju att sätta ingång Lillen nu denna veckan... Men kan itne riktigt säga vilken dag, vi ser hur jag mår och väder ofc, ingen ide att försöka longera eller promenera i ösregn...

Sessan ska oxå köras igång mera nu,så nu börjar hästandet mera igen...

Kände att detta inlägget var grymt onödigt helt plötsligt hahaha men mår piss så därför blir det som det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0