lördag...

Hästarna gick ju ute inatt som ni vet, lillen behöver ju få några xtra timmar ute ibland så han får röra på sig + att få i sig så mkt gott gräs oxå :) haft som tur nu att dom två nätterna dom gått ute nu har det varit uppehåll, så himla gött för dom + att flyfän osv hållt sig borta nått sådär dom senaste dagarna oxå...
Men lät Sessan ändå gå med flugtäcket så hon får ro och Lillen har börjat få ont av flugorna då ena ögat var lite rött igår när jag tog in honom så flughuvan åkte återigen på... Hoppas han har på sig den när jag kommer ut idag hehe...
han tycker ju den är lite *onödig* och drar gärna av sig den, unghästfasoner som han väl växer ifrån :P

shit vilket meningslöst inlägg hehe man jag ska iaf snart ut till pollarna, tvätta Lillen och rida Sessan + food till dom båda...

se om jag lyckas få en helkroppsbild på Lillen oxå så ska ni få se skillnaden på hur han såg ut när vi tog hem honom från betet och nu... Jag tycker det är skillnad :)

Men vi höres sen ikväll... ska laga middag idag så blir nog efter det eller om jag slänger in nått innan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0