denna rubrik asså....

Hello

Sitter och pratar med min älsk och kollar Hell's Kitchen + skriver inlägg vadå multitaska hahahaha...
Har duschat, ätit och nu egentligen mer eller mindre klar för sängen...

Hästarna står inne inatt och sover så gott. Blev ingen ridning idag då det var upptaget i paddocken och myggorna var hemskt :O fått såna myggbett så det är löjligt...

Så pysslade om dom istället och borstade igenom båda man och svans... Vet ni att jag aldrig röra svansen utan att sprayat den med pälsglans först??? Man måste ju ha en stor svans på sina små pollar :)

Gjorde såklart ordning Lillens mugg oxå, tvättade inte utan bara smörjde så jag vill hålla det så torrt som möjligt så bara la på salva.. Men imån blir det att tvätta...

Har egentligen inte så mkt att säga om idag.... Är rätt trött och öm så känner mig allmänt OFF just nu... Men imån blir det att rida ut med Michaela och Uno på fm... Sen tror jag dom kommer stå inne imån oxå så det blir till att ta in dom på lkvällen sen oxå...
Annars är det nog lite hundvård och körkortsteori som gäller för imån... NICE....
Kommer även mera bilder från 3 årstestet och tror även att bedömning kommer ut imån så håll koll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0