Lag 2012

Vet ni vad jag gjorde igår... Ringde och lämnade en intresseanmälan för lag i en helt ny klubb för mig... Nämligen Eksätra Ryttarsällskap. Har varit lite små inne att byta iom att min nuvarande klubb ligger typ 13-15 mil ifrån mig...

Men tillbaka till intresseanmälan, la in den för DIV III i dressyr nu till våren för mig och Lillen, kände att det kunde vara en bra start för lillen i dressyren och sen ryttare till lag behöver man alltid få in ( tro mig jag vet)
Och vi ska ju ändå ut och täck till våren så varför inte få kämpa ihop med ett lag då???

Ska bli sjukt kul och känns som det kan gå rätt bra ;) jag ska bara lära mig att sitta ner på honom hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0