Lite off

Har ju varit lite off med bloggen nu några dagar men jag har helt enkelt inte kommit till skott och inte heller vetat vad jag ska skriva...

Skulle ju eg hopptränat i lördags men det blev inställt så jag ska ringa tränaren någon dag och bestämma ny tid hemma hos henne istället...

istället så bokade jag faktiskt en dressyrlektion på söndag för en tränare som flera använder sig i stallet av. Ska bli intressant och se vad det är för tränare och om vi klickar... Är ju rätt kräsen med tränare och vill inte ha nåon som bara står och säger BRA men inte heller någon som får anfall om man gör ett fel... + personkemi bara måste stämma...
Men mer om det på söndag,

Lillen är riktigt fin just nu och är som en dröm att sitta på, så mjuk och arbetsvillig. Var iväg och investerade i 3 nya täcken till honom så nu håller han sig varm och torr... blev två utetäcken (200g och 230 g fast känns tjockare) båda med helhals. Och sen ett innetäcke med 300 g med en go tjock flecce kant vid halsen... Ska försöka fixa bilder...

Så var rätt skönt att få in en snus torr häst även på halsen idag även om det har piss regnat.

Men jag ska försöka öka uppdateringen nu och få in lite mera juldesign, sen ska även en ny header upp som jag hade tänkt att sätta mig med nu :)




Kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Hej! Kika in om det var du som blev vinnaren av vårt pannband! Nu finns det även en ny tävling uppe om en schockemöhle jacka :)

2011-12-02 @ 16:28:56
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: N O O M I E

Lanzo ser verkligen fin ut! Jättehäftig färg med :'D

Vad är han för nån? Och hur är han? (:

2011-12-03 @ 17:01:24
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0