Skitväder!!!

Är så satans trött på detta skitväder så jag vet inte vad jag gör!!! Ösregn, blåste, rått och allmänt äckligt!!!

Lillen trivs inte allt heller nu, står mest still i hagen och är jätte glad när jag kommer för att ta in honom... Typ rädda honom från leran...
Är även smått orolig att han ska få tillbaka sin mugg iom han hinner ju knappt torka innan han ska ut i skiten igen och det är ett BIG NO NO!!! Han måste hållas så torr som det bara går... Får se om man kan hitta en lösning på det.

Är däremot himla glad över dom täckena vi köpte till honom för ett par veckor sen. Han är torr och varm och får skydd från blåsten... + att han verkar trivas himla bra med att ha hals på täckena... Är bara inne täcket som är icke hals men sen så är det ju bara ute det behövs oxå ;) han står ju aldrig med sitt utetäcke på inne :)


Kommentarer
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; Då ska jag försöka skriva ett sådant inlägg! :) Ska bara kolla upp med mina källor så att jag beskriver allt rätt för er, haha.

2011-12-17 @ 11:33:12
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0