sprutor hit och dit

Sådär nu är äntligen dom årliga sprutorna för Lillen klara... Blev ju lite små krånligt denna gången med influensa vacc förra veckan och nu Bot vacc men va fanken nu är det klart och fixat...

Lillen vilade idag och istället blev det en rejäl ompysslig med frisering och lite massage... Lyckades även att klippa bort hans "åsnetofsar" i öronen, det var inte det lättaste men envisa mysan lyckades ;)

Imorgon blir det antagligen en tur ut om det inte pissregnar och äcklar sig, sen beror det även lite på om jag måste ner till halmstad med munnen... Ska ringa dom imån men vill hellre in på onsdag... lite mentalförberedelse krävs och sen vill jag ha brosan med mig och han jobbar imån...

Brosan är alltid med vid dom jobbiga och läskiga undersökningarna ;)

Men det ser vi imån hade varit skönt att få komma ut och röra på honom imorgon, kanske tom kunna jogga och galoppa honom lite om jag inte är allt för sliten.

image description

Kommentarer
Postat av: sofia, ryttartrion

Bra kommentar! Man kan verkligen inte åstadkomma någonting utan känsla på hästryggen :)



/sofia

2011-12-13 @ 18:24:13
URL: http://ryttartrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0