uppdateringen uteblir..

tyvärr så har jag fått lägga undan bloggen lite det senaste då jag inte alls vart på G med den... Denna veckan blev inte alls som den var tänkt på hästfronten då i onsdags fick jag en återbudstid på Halmstad speciallist tandvård.
Har ju haft problem med en visdomstand som har försökt kommit upp med inte riktigt lyckas så i onsdags operarades den bort... Och kan säga att jag mår skit just nu... Helt bombad med värktabletter och sover skit då det värker nått fruktansvärt och feber har jag oxå pga operationen...

Så jag har mest legat som en strandad val i sängen under dessa dagar efteråt och ätit dåligt pga värken som gör att jag inte kan öppna munnen ordentligt och utebliven mat och dålig sömn tar xtremt på mig... Så den enda aktiva stunden har varit när jag fått pallrat mig upp för att åka till Lillen och fixa stallet. För han måste ju ändå fixas även om matte mår apa.


Kan iaf säga att han mår super och har jag ork och kraft imån så blir det antingen en liten promenad ut eller en skrittur... Lutar åt skrittur då jag har sånt ridsug så det är löjligt.

ni ska även få en videoblogg om dressyrträningen förra veckan men kan avslöja att vi kommer fortsätta för henne och ska snart boka in en lektion till.

Annars så har detta fått vara lite av en vilovecka för honom iom han bara gått tisdag... Men det skadar inte :)
Sen fick han sin influensavacc som ni vet i måndags och får sitt Botvacc på måndag...


Hoppträningen blev inte heller av då det blev en satans massa krångel och aja kanske var tur iom att jag var däckad igår och sen blåste det storm så vi skulle ändå inte kommit iväg...

Är det nått jag missat nu??? uhmm tror inte det... Ska försöka ta tag i bloggen nu men dom flesta inläggen blir via appen därför är dom inte jätte långa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0