183

Måste bara berätta om en sak som vi pratade om i stallet idag eller rättare sagt ridhuset. När jag satt där och red Lillen så pratade dom på läktaren om hur hög han eg är och att han har höjt sig ännu mera i bakkärran igen mao han kommer växa ännu mera...

Vi tror att han ligger just nu på 177-178 kanske och lär kanske växa 5 cm till vilket innebär att han lär sluta på 183... Vilket är ju fan gigantiskt... det är ju en dinosaurie!!! undra om han är kött eller växtätare hahaha :P

Nää men det är ju sjukt stort, lär väl få klagamål på att han är förstor nu istället, folk har ju alltid klagat på Sessan storlek...


Nää men min prins får bli så stor som han  kaxig i blir, han är helt underbar och jag är jätte glad att han är så snäll iom han är så stor, hade vart jobbigt om han var allt för brötig och kaxig i hanteringen annars...

Rätt kul att jag lär ha den största och minsta hästen i hela stallet hahahha...


För mig är du speciell <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0