7 månader med älsklingen<3

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

I can feel your halo


Är så himla glad att jag åkte ner till dig i sommars, ångrar mig inte en sekund.
Du har gett mig så mkt och lärt mig saker om mig själv och bättrat på mitt självförtroende.
Men bäst av allt jag har fått dig som min, bara mig <3<3
Du är en sån underbar person så kärleksfull, humoristisk, snygg och helt enkelt klockren...

Släpper dig aldrig <3
Älskar dig Simon Helander <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0