andra hälft...

Nu har min andra hälft åkt hem och det känns lika tomt som vanligt, saknar han redan :(... Helgen har varit helt underbar och även idag har vi bara myst, kollat film och busat hihi... Jag har världens bästa kille <3<3<3

Sitter nu och kollar Wallander och lite datorer... Min sa ju upp sig för ett tag sen (RIP) och jag lånar mammas numera men det går inte riktigt bra då det faktiskt är jobbigt att inte kunna sitta så länge man vill ibland eller ha den precis när man känner för det... Men det är iaf en data... Har hittat några som jag skulle kunna tänka mig :P så vi får se...

Imån är det ny vecka och en hel del som händer... Hästarna ska gå som vanligt, jag ska till en klinik i GBG på tisdag, på onsdag har jag kirurg tid i halmstad, tror jag har ett utsläpp till helgen oxå... + ska försöka plugga så mkt jag kan oxå... Planen är ju att få klart rättkunskapen denna veckan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0