bokat och klart :)

Sådär nu har jag bokat biljetten till fredag :) Åker ner vid 17.18... och stannar tills på onsdag :).. Ska bli skönt att komma ner å få lite semester... Men kommer sakna hästarna...
Får även med mig min man hem på onsdan <3. han har lite semester där så då följer han med mig hem :)underbart<3

Pratade även med Denise idag och hon tar hästarna alla dagar utan lördag när jag är borta. Hon är verkligen guldvärd!!! Skönt att Sessan får gå så mkt även när jag är borta... Hon är så himla fin nu och känns bra att Denise kan hjälpa mig hålla igång henne även när jag är borta :) + att lillen får pyssel även när jag är borta...


Men nog pratat för min del, nu ska jag gå och lägga mig och hoppas få en bra nattssömn... Vi höres imån.. Natti på er alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0