checkar ut nu...

Tror faktiskt jag ska natta datan och endast kolla film... Kollar just nu Wallander på 4:an men är nån skräck på tv1000 action nu oxå... står i valet å kvalet hahaha blir väl att hoppa emellan...

Ska iaf lyckas somna tidigare idag eller iaf somna... sov så jävla kasst inatt så jag nästan grät, kunde första inte somna och sen när jag väl somna så sov jag i 20 min etapper typ och sen vaknade och var vaken ett bra tag och sen somnade... Och vid 8 var det ju bara att gå upp å släppa ut hästarna, men ska jag vara ärlig så var det skönt att komma ut lite och få frisk luft.
Sov ett par timmar när jag kom hem istället...

Kvällen har mest bestått av att må så bra jag kan, duschat varmt, ätit gott och kollat film... Vet ju hur jag fungerar numera efter hårt arbete så bättre att ta det lugnt och varva ner så återhämtar jag mig fortare...

ska kanske tillägga att jag städat mitt rum oxå ;) blev inte så igår så fick göra det lite lätt idag istället...

Ska iaf prata med älsk sen och efter det blir det att sova... mkt å länge!!!!! om jag lyckas villsäga hahahaha..

imån är planerna lösa men ska iaf plugga lite och stallet... Men vi höres imån natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0