Dag 12 - Det här saknar jag


Dag 12 -
Det här saknar jag



Jag saknar tisdagsträningarna i Stålebo för Sandra Björneland... Älskade att få träna varje tisdag för henne och gemenskapen man alltid hade på dom träningarna. Alla kände alla och vi peppade varandra om nån hade det lite mottigt en träning...
Vi pratade om sånt som hade hänt om tävlingar Stålebo ja det mest om hästar pratade vi om... gud va jag saknar det gänget...
mammorna fikade och filmade och vi döttrar tränade och alla delade vi många skratt...

usch nu låter det som nån har dött typ men saknar verkligen detta... Saknar hela gemenskapen och
 dom underbara träningarna som sandra satte ihop - hon gör en aldrig besviken med sina träningar...


Nått annat jag saknar oxå är mina träningar jag hade för andra och mina tappra tjejer Elina och Sofia... Dom tränade i båda storm och ösregn, i 20 minusgrader men klagade aldrig... Som alltid gjorde framsteg och sån glädje dom gav mig där dom satt och red med ett leende på läpparna..
Även jag stod alltid med ett leende på läpparna när jag tränade folk, nått jag brinner för verkligen att hjälpa andra att uppnå mål och lära sig mera...

Blev visst två saker men tror ni överlever...




Dag 1
- Presentera mig och min häst
Dag 2Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0