Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Sessan:

Bästa: Det bästa med Sessan är hela hennes personlighet och hennes mysiga sätt att vara... Alltid lätt att ha med sig på tävling eller vart som helst. Sen älskar jag att hon är så grymt rolig att jobba på marken med :)

Sämsta: Är nog att hon aldrig kan komma fel på ett hinder och hoppa... Stället tyvärr sällan upp i hoppningen utan stannar istället, detta har dock gjort mig till en ryttare som har ett öga för avstånd men ibland räcker inte det heller... Sen att hon har en riktigt bitchig sida som hon plockar fram ibland och som är riktigt svår att bemästra.


Lillen:

Bästa: Hans vilja att lära och hans bebis sida. Lillen älskar att lära sig nya saker och tar verkligen till sig det man lär honom samtidigt som han är en riktigt liten buse :P

Sämsta: Att han är så satans brötig... Slår i stallgolvet och knuffas osv... men han är trots allt bebis...






Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0