Dagen i all ära...

Har varit en fullpackad dag idag och är först nu jag riktigt kan varva ner...

Hade ju tid på gottfrieskliniken vid 13 idag men pga lite problem så var vi inte där förrens vid 14 men det var lugnt då vi (mum and I )  kunde komma ändå :) Så pratade där med en läkare om mina besvär och så gjorde hon en kontroll... Ska dit igen om 1 - 1½ månad så ska vi fortsätta utredningen... Härligt att det är igång...

Sen efter det så åkte vi och handlade i kållered innan vi körde hem eller rättare sagt jag... jag stod för all körning idag :)

Direkt när vi kom hem bytte jag om fort och sen blev det stallet... och nu sitter jag här... Har bakat en sockerkaka, ätit lite och kollat film och allt detta med my love i telefonen :) ...

Skulle eg ha pluggat men känner att krafterna tryter för det så får göra en insats imån istället och göra lite xtra... Men först ska jag låta mig ta igen krafterna med att sova en massa härliga timmar inatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0