dagens pass

Är äntligen klar med denna dagen och fy fan för den... Men tänkte berätta om det roliga idag iaf :) Sessans fina dressyrpass...
Skrittade fram rätt länge och sen plockade jag aldrig direkt upp henne förutom i galoppen men där jobbade jag på att hålla kvar den låga formen.
Hon var verkligen super fin och tom så att jag fick driva henne och att få driva utan att hon blir springig är sällsynt i dressyren så hon var riktigt med på noterna...

Red en del övergångar och en del öppnor för att få med sig ytter bogen som hon gärna skjuter ut speciellt i högervarvet...

Var inget jätte jobbigt pass då jag var och är så trött efter dagens behandling men hon släppte ändå jätte fint och känns som hon är inne i en form topp just nu :) härligt...

Imån blir det nog dressyr igen och då lite mera press pass :)

Lillen vilar ju idag som ni vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0