Dagens pass...

Var ju hoppning som stod på schemat, så vi var ett gäng som gick ner till ridhuset och hoppade, rättare sagt sandra, paulina och agnes och ofc våra hästar...



Hade en stuts serie som vi höjde och sänkte då och då. Sessan var grymt fin på dessa men hade nog velat att hon skulle ta i lite mera men tror det tog en del på henne ändå :)

Sen hade vi framme 2 galoppbommar med 7 galoppsprång imellan om jag minns rätt... Jobba lite olika över dom men hade en liten tävling om vem som kunde få flest och minst... Jag fick ju flest med 15 jämna och 15 ½ engång på detta :P nice...

Hade även framme två träbockar typ som Sessan var sketrädd för men hoppade dom fint ändå även om man fick passa båda sidorna lite xtra ;)

Sen en linje med kryss - oxer, eg ska det vara en enkel oxå men vi la även från en bom innan och efter hindret mest för att jag skulle sluta plocka + att jag skulle få lite självförtroende... har ju oxer skräck ;)

Vi hade även framme en Ikeapall som vi hoppade över, snacka om att det var avslöjande för inramningen ;)
Sessan var super fin och kändes så himla fräsch... Kunde vända henne på en 5 öring, korta henne nått grymt, öka var la ok men finns å jobba på... Och tyckte faktiskt jag oxå red bra...

Är kul att få ett sånt här passa varje vecka med girlsen i stallet, himla goa skratt och pepp till varandra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0