Dagens pass...

Gjorde faktiskt det beslutet att Lillen fick vila idag, tyckte att han ändå fått gå två dar och då både travet och igår galopperat och nu ska han få smälta det + att jag måste vara försiktig med honom iom hans höjd så han håller... Så nu har han vila tills V.9 är det tänkt, kan vara så att det blir kortare beroende på hur han beter sig...

Men Sessan fick gå idag och vi red ut med Malin och Jennie... Blev en skrittrunda med lite klättring, en helt ny runda som jag aldrig har ridit innan och det lär bli fler ggr jag rider denna för den var riktigt bra :)
Sessan var så jädra pigg och kunde inte skritta vissa stunder utan galopperade på stället och busade... Kul att hon är glad :) kan inte bli arg på henne när hon håller på så utan så länge hon ändå lyssmar och är kontrollerbar så får hon fortsätta... onödigt att tjafsa...

Ville så gärna rida Lillen idag faktiskt men måste lägga band på mig iom hans växt och använda sunt förnuft...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0