Hej kör en liten update härifrån Dalby - L...

img_0056 (MMS)

Hej kör en liten update härifrån Dalby - Lund...   Ligger just nu i älsklingens underbart mjuka säng och värmer mig med täcket medans min andra hälft spelar lite :)...  Tåget skötte sig eller det var 20 min försenat med det är ju inte så farligt när man väl är på...  Simon mötte mig som alltid på centralen och iväg till BK för food.. Hungriga som djur var vi ska tilläggas... Bussen hem var helt fucked up... Den bestämde sig för att inte komma och där stod vi i 40 min och väntade... Lagom ihjäl frusen och illamående pga kylan... Sen har vi bara myst sen vi kom hem... Så skönt att ha han nära igen<3  Vi höres imån igen nångång under dan.. Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0