hello

Hello på er, sen uppdatering men det förvarnade jag om igår redan ;)... KOm hem för en stund sen från stallet har faktiskt hunnit slänga ihop en sockerkaka :)

BÅda hästarna fick röra på sig idag - Sessan red ut med Malin och hennes polle.. FY fan säger jag bara va jobbig hon var idag, energi till tusen och ville jag bestämma tempot blev hon sur och sparkade å ställde sig... Och så red jag på hacket vilket inte var något vinnande koncept idag inte...

Lillen fick gå på linan idag i ridhuset, var bara jag och en till där så det var skönt :)... Jobbade på några kommandon som tex backa och sida... Berättar om hur jag tränar detta mera i ett annat inlägg... Han såg lite loj ut i bakbenen först och tror att han går och spänner sig grymt mkt ute i hagen iom att det är halt så det är nog därför han ser stel ut... finns spänningar i kroppen ;)

Han busade lite idag oxå men tyckte ändå att fokuset fanns på mig större delen av tiden :) GÖTT... framsteg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0