Hello lilla lördag...

Kladdkaka i ugnen och undertiden passar jag på att uppdatera här lite... Sry för att uppdateringen har varit kass idag och igår men hjärtat är här så lägger tiden på annat än nätet...

Hade utsläppet idag i stallet så var där vid 9 tiden och släppte ut hästarna i vårat stall och sen hjälpte dad mig med mockningen osv och innan vi åkte hem tog jag ett skick på hagen mina ska släppas i imån... Allt var helt och spänt... GÖTT :)

Snälla Agnes tog in dom idag för mig så jag behövde inte komma upp för att göra det, båda vilar ju lördag & söndag nu och sen sätts det igång igen på måndag...

Har idag inte gjort så mkt förrutom detta med utsläppet, sen har jag och hjärtat bara myst och kollat film... ätit en super god middag och nu som sagt står kladdkakan i ugnen alldels strax klar :)

Imån har jag utsläpp igen och sen är planerna lösa, simon åker ju hem imån kväll så blir väl mys imån oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0