klar???

Sådär nu är jag klar med det jag skulle... ok vem försöker jag lura hahaha... har iaf nästan packat klart, en skjorta som ska med till och smink osv men det slänger jag ner imån :)

Skulle eg städa lite oxå men det gör jag imon på morgonen... måste!!! Ska även iväg och köpa ett par skor imån, om jag hittar några jag gillar ofc... + kanske apoteket... Får se lite vad som hinns med... Stallet är ju ett måste oxå... Dom ska ju vila imån men måste ju ändå fixa stallet osv...

Nää men nu är det slut babblat för min del ikväll.. Ska gå och lägga mig nu och få en god nattssömn... Ska bli skönt att komma till simon imån, sover mkt bättre när han ligger brevid spelar ingen roll om han är här eller jag är honom, jag sover som en prinsessa i hans sällskap...
Är väl känslan av trygghet antar jag...

men Natti på er så höres vi imån =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0