Kropp å knopp...

jag har faktiskt varit rätt aktiv idag so far... Har slängt in en tvätt, bakat en sockerkaka och ska nu plugga... Och kroppen är värre än någonsin typ eller tröttare än någonsin men måste röra på mig lite för att inte bli helt stel...

Rättelse - inte sockerkaka utan tigerkaka ;) haha

Resten av familjen är i Lerum idag, jag avstod då jag ändå ska upp nästa tisdag + att har inte riktigt kraft till det... så jag får underhålla mig själv bäst jag kan... Inte så svårt skulle jag tro hahaha

Stallet blir det idag ofc, ska ju tömköra/longera dom båda - beror lite iof på när dom kommer hem så det inte blir försent men går ju fort att jobba dom på marken...


Kommentarer
Postat av: Emresilje

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-05-17 @ 15:28:23
URL: http://emresilje.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0