måndag...

Sista dagen denna månaden... Är det bara jag som tycker att februari har gått fort???
Sitter nu men skolböckerna vid min sida och ska försöka få ihop all bodelning osv... rätt svårt iom man måste ha koll på allt folk osv... (skoluppg) hahaha...

sen blir det stallet... jag ska ta hand om Agnes Storm idag... inte rida men mocka osv... Busen är ju i USA :)

Sen blir det nog att Sessan får komma ut en sväng eller i ridhuset, beror lite på hur det ser ut i ridhuset... Lillen får vila tills imån... Båda ska ju longeras imån... Eller om Lillen rids.. Det ser vi då, har fortfarande inte fått ihop nått schema till denna vecka... Men det kommer upp i kväll för dom båda...

måste även köpa foder till dom små idag... Dom äter ju numera samma food så det går åt lite mera än vanligt :)

men nu får jag fortsätta med pluggandet... Höres sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0