Måndag...

Har världens underbaraste huvudvärk idag, sån där störande och intensiv ni vet som man bara önskar ska försvinna nu... Men några huvudvärkstabletter så ger den sig nog, eller frisk luft kanske...

Sitter nu och ska skriva ut nästa uppdrag planen är ju att skicka in det i veckan... Good luck.. men det ska nog gå :)

Sen blir det stallet, hoppas på att kunna rida båda pollarna idag, annars får lillen vänta tills imån. Men tror jag nog kan få ihop det :)

Planerar att åka upp om 1 timme så då hinner jag nog :)



Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skickar detta till fina blogg som finns.

" hela veckans blogg " är igång i min blogg, helt gratis & du får ett helt eget inlägg + en bildlänk i min meny hela veckan.



var med här, vinnaren presenteras imorn: http://robinhoods.se/2011/february/hela-veckans-blogg-inlaggbildlank.html#comment



Kramar/robinhoods.se - gratis designhjälp

2011-02-14 @ 18:40:41
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0