snorhalt

Har städat lite i mitt rum nu, fått in det andra nattduksbordet, fått iordning på alla skolböcker och dammsugit... hjärtat kommer ju imån och då kan det ju så något sådär bra ;) hahaha... Känner lite att morgondagen kan bli stressad, ska in å handla, apoteket, en sväng å kanske köpa foder + att hästarna ska gå... Aja det får jag ihop på nått vänster :P



Förresten det är ju fan snorhalt ute :O iaf på vissa ställen, jag hade ju insläpp av hästarna i stallet idag och fy fanken vad halt det var på sina ställen... jag tog mina på vägen istället för stigen vi har på ängen... Detta iof efter vi halkat oss ner för backen till hagen :P
Dmo andra hästarna som man tog 2 och 2 var det bara att hålla i sig i hästarna och hänga med:P... Det roligaste var ju när jag skulle ta in två ston unghästar båda två ( 2 o 6 år) och unghästen ville inte gå i den djupa snön och den andra skulle gå in i eltråden hela tiden och få stötar - vilket jag fick känna på oxå då den ledde till mig hahaha... Men aja fick ihop det tillslut och dom gick så glatt med mig :)

När vi var ute så var det ingen fara utan det var barmark på dom flesta ställena och där det var is så trampade dom igenom ändå så var inte halt... Och vi hade ju stor sol idag så isen kanske försvinner nu :) hoppas verkligen det... Då kan ju hästarna busa i hagen så dom får ut lite energi iaf...


Vill ha sommar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0