sorry...

Ni får verkligen ursäkta den dåliga uppdateringen nu den senaste veckan men jag har inte suttit vid en dator förrens nu och med mobilen blir det bara små inlägg som ni vet...

Sitter nu nyduschad i en ren bäddad säng och saknar min prins... Han åkte hem nu ikväll... Så nu blir det tomt ett tag men sånt för man ta...

Ska berätta lite om mina dagar som ni har missatmen det blir i ett annat inlägg, jobbigt med allt för långa inlägg tycker iaf jag...

Hade utsläpp idag, och det var grymt segt att komma upp, men fick ut hästarna snabbt och lätt sen gjorde jag klart mina hästar så det bara var att ta in dom sen...

Sen har jag och älsklingen bara myst, ätit gott och njutit av varandra... lär bli svårt att sova ensam inatt... hatar det...

Tror det inte kommer bli sent ikväll utan jag lägger mig nog snart och kollar film + ska prata lite med Simon oxå...

+ att det kommer dyka upp 1 eller 2 inlägg till innan datan stängs av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0