Tjosan skit dålig update , jag vet men jag...

Tjosan skit dålig update , jag vet men jag har haft lite annat för mig :D Kom hem i onsdags och fick då som planerat med mig älsklingen hem :) + brosan :) Red lillen där på kvällen, vilket gick bra, lite trotsig men det är OK... Igår var det varberg och kollade... Hästarna fick vila... Idag har det bara varit mys, var i stallet och red sessan en liten sväng... Hon var riktigt pigg och skulle mest trippa... Knäppis haha Imån blir det GHS ofc!!! Jag, mamma, Carola och Elin... Lovely!!! Frukost hos mammas kusiner på morgonen och sen heldag på skandi :D Killarna åker oxå upp för att kolla nån mässa som ska vara där... Kul... Sen pyser dom till Johanna för att spendera kvällen där, tills vi girls är klara med The horses... Men vi höres under dan imån... Mobilbloggar... Nu blir det mys med min andre hälft och film... Natti Natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0