trött!!!

Hello... är så mega trött så somnar vilken sekund som helst känns det som...är inne i en sån period nu känns det som, är trött 24/7 men sover dåligt på nätterna så jag får inte tillräckligt med energi... Som en ond cirkel... ska iaf lägga mig innan 24 idag... Hade kunnat somna mkt tidigare men var osäker på om jag skulle vakna igen då eller få sova natten igenom... Så bet ihop och är fortfarande vaken... vilket är jobbigt faktiskt...

Kollar på TV och försöker hålla värmen... fryser konstant nu oxå... kul... not...

Har inte fått ihop nått plugg nu ikväll pga min trötthet men jag får sätta mig imån istället och göra lite uppgifter...

Har insläppet imån runt 14... Så är ju klar tidigt i stallet¨sen blir det hem å packa och städa lite så allt är klart tills på fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0