update

Sen update som vanligt men har hållt på hela dan idag faktiskt... Friserat ena hunden och sen efter det var det stallet och rida båda hästarna, hem och slänga in en kladdkaka i ugnen, badade båda hundarna och tog mig en dusch själv... middag och fika sen på det... Så det har varit fullfräs hela dagen idag...

Men hunden blev bra och hästarna gick bra så är super nöjd ändå :)

Imån blir det stallet vid lunch tänkte jag... Har planer på att vara där runt 12-13 + att jag måste köpa foder oxå... Går ju åt mera müsli nu när Lillen gått över helt på det... Och det verkar funka so far iaf...

Ska faktiskt snart gå och lägga mig... Känner att jag börjar få tillbaka normal dygnsrytm och därför är jag redan nu rätt rejält trött och bättre att lägga sig då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0