lördag kväll....

Har helt död ikväll känner jag... sov faktiskt förut 1 ½ timme bara för att inte somna alldels för tidigt ikväll... Blir så fel då och så vaknar man mitt i natten och kan inte somna om...Däremot får det inte bli alltför sent idag då jag har utsläppet imån, planen är att även göra stallet då så jag bara kan åka upp och ta in mina + rida båda sen på eftermiddan. Sessan ska ju hoppas och Lillen ridas på :)
Längtar faktiskt tills att få hoppa imån, Sessan känns så super fräsch och tror hon kan gå riktigt bra imån :)

Sitter nu och kollar på Daylight och katten ligger här brevid, kelegris... Har fortfarande inte städat mitt rum och det är verkligen akut på den fronten så borde kanske göra en hjälte insats ikväll... eller imån ;) tror det lutar åt ikväll faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Jimanneli

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-09-21 @ 08:50:56
URL: http://jimanneli.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0