GHS 2011

tänkte berätta om mitt GHS besök i lördags...

Gick ju med mamma, Carola och Elin... precis som vanligt... Var himla trevligt och helt underbara svenska insatser... + att svensk ridsport ungdom ägde i dom stora klasserna... Fan vilka rundor dom fick till :)

Fick inte med mig så mkt från mässan iår... tillsammans med mig hem var faktiskt bara en halsförlängare :(... Tycker att mässan var tråkig iår, iof stövlarnas mässa typ och så träns men det fanns inga direkt skygga schabrak som jag fastnade för och sen det hittade jag det stångbettet jag ville ha men vägrar betala 600 spänn för ett bett som jag aldrig testat... Så kommer nog göra så att jag köper mig ett kandar och ser hur hon reagerar på det istället innan jag rider på helstång...

Fick med mig en sak till som jag inte kommer berätta om än innan jag har den... Så blir en liten hemlis men ni får se denna inom sin tid :)

Var där hela dan och man var lagom trött efteråt och jag däckade rätt bra när vi kom hem... Killarna hade ju varit på sci-fi mässan + sen hos johanna så dom fick stå för körandet sen på kvällen ;)...

Träffade även en hel del folk som jag inte träffat på as länge... härligt att bara växla några ord och få en update om läge osv... härligt...

Men hade verkligen en super dag och längtar redan till nästa år...



SEn när vi lämmnat av älsklingen vid tåget på söndagen så såg vi peders lastbil vid våran shell påvägen hem... antar att det var peders iom det var HM lastbil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0