2010

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Blandat ½ året var väl mer eller mindre skit andra halvan började allt ljusna lite mera... tyvärr ett år med läkarebesök...
Har nog även vuxit som person och lärt känna mig själv lite mera...
Bättre än förra året? – Nja beror på hur man ser det...
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Måste ju vara att jag träffade Simon<3 10 juli... Sen Beautys fina starter i sommras, flytten till Falkenberg, Lillens inridning, MFF SM guld 7 nov
Har du flyttat under år 2010? – Japp till Falkenberg
Har du hittat en ny låt som du älskar? – en hel del
I så fall vilken? – one republic - all the right moves, sen satte sig kylie minogue - get outta my way, pga texten
Har du kysst en främling? – yes

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – oj ett år med mkt känslor men slutade i att jag i sommras hittade en underbar kille som stal mitt hjärtat direkt...
Har du varit kär? -ÄR
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja

Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nopp


SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej
Har någon i din släkt avlidit? –nää men riktigt närstående vän till familjen
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – näää du
Varit i slagsmål? – nopp (snäll flicka )


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -Finns nog några saker
I så fall vad? – Ställde hästarna på fel ställe efter vi flyttade ner...
Har du skämt ut dig? – tror jag även lyckats med detta...
Har du ljugit för en vän? – Ja
Har du varit ute en hel natt? – Ja
Har du blivit tagen av polisen? – nää
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

 

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Torsås
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Läser distans
Hatar du någon på din skola? -
Har du gjort något framsteg? – nja
Haft alla rätt på ett prov? – på dom muntliga så ja


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – oja
Har du förlorat en vän? – japp
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – nja
Har du gått bakom ryggen på en vän? – både ja och nej
Har du ljugit för en bästavän? – näää
Har du haft en relation med en vän? – ?????





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0